شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

خاطرات و آثار شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

خاطرات و آثار شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر از تبار مدافعان حرم بود و در تاریخ بیست فروردین 1397 با حمله مستقیم ارتش اشغالگر قدس به پایگاه هوایی تیفور به شهادت رسید. آرزوی شهید این بود که به دست صهیونیست ها به شهادت برسد.

رهبری یا ریاست ؟!

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۸ ب.ظ

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

🌹 #زندگی_به_سبک_مهدی (۴۸) 🌹

رهبری یا ریاست؟!

هر فردی که به مدیریت میرسد بخشی از خصوصیاتش را در دوره پیش ازمدیریت کسب می‌کند وبر مبنای آن می‌شود رئیس یا رهبر، برای همین بزرگان اخلاقی ما بارها تاکید کرده اند که؛ قبل از اینکه جامعه و جایگاههایش به تو رو کند،‌خودت را بساز، شهید محمد مهدی لطفی نیاسر قبل از هرگونه مسئولیتی خودش را ساخته بود، برای همین در مدیریت خصوصیاتی داشت؛ معمولا نیرو را خودش دست چین می‌کرد، همیشه از نیروهایش نزد فرماندهان تعریف می‌کرد، هر آنچه بلد بود به زیردستان یاد می‌داد و چیزی را برای خود نگه نمیداشت، هیچ گاه به افراد به چشم نردبانی برای ترقی نگاه نمی‌کرد، هرگاه کار همکارانش را برای مجموعه های دیگر ارائه می‌کرد حتما تولید کننده کار را معرفی می‌کرد و باعث پیشرفت اون نیرو می‌شد، هیچ وقت دیده نشد که مهدی یک نیرو را تحقیر کند، هم جایگاه فرد را به او نشان می‌داد و هم به آینده امیدوار می‌کرد.

همیشه می‌گفت:کار کنید بی حاشیه،کار را برای خدا انجام دهید تا برکت کند...


🌹 شهید راه نابودی اسرائیل 🌹

🌹 شهید محمد مهدی لطفی نیاسر 🌹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی