شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

خاطرات و آثار شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

خاطرات و آثار شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر از تبار مدافعان حرم بود و در تاریخ بیست فروردین 1397 با حمله مستقیم ارتش اشغالگر قدس به پایگاه هوایی تیفور به شهادت رسید. آرزوی شهید این بود که به دست صهیونیست ها به شهادت برسد.

مواظب باش حقی بر گردنت نباشد !

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ب.ظ

کتاب شهید ابراهیم هادی

#پیشنهاد_مطالعه

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر در نظرم یکی از محبوبترین شخصیت هاست. از من بزرگتر بود و همیشه در خانواده سعی میکرد مارا به طریقی مشغول کند.

یادش بخیر وقتی برای تیراندازی همراهش میرفتیم یا حتی پیاده روی های بعدازنماز صبح به طور غیرمستقیم نصیحتمان میکرد.


برشی از کتاب ...

"آنقدراین شخصیت(ابراهیم هادی) در نظرم محبوب بود که هرچه میگفت قبول میکردم. رفاقت من، روز به روز با ابراهیم بیشتر شد. من اول دبیرستان و او سال چهارم بود. از اینکه محبوبترین دانش اموز مدرسه با من رفیق شده خیلی خوشحال بودم. او در ضمن بازی و تمرین، مراغیرمستقیم نصیحت می کرد. می گفت:" مواظب باش با چه کسی رفیق می شوی، مواظب باش حق کسی بر گردنت نباشد، دقت کن به کسی ظلم نکنی..."

برگرفته از کتاب "سلام بر ابراهیم"


شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی